P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

تبدیل کردن گوشی موبایل به وبکم

همان طور که می دانید نرم افزار یاهو مسنجر که برای چت کردن به کار می رود دارای قابلیتی است که شما توسط خطوط اینترنت و توسط وسیله کوچک اما تقریبا گرانی به نام وب کم ( webcam ) می توانید اقدام به ارسال تصاویر زنده از خود و محیط اطراف کامپیوتر خود برای دوستان و آشنایان خود کنید . تصور کنید یکی ار فامیل های شما در شهر یا حتی کشوری دیگر زندگی می کند که هر چند سال یک بار ممکن است همدیگر را از نزدیک ببینید . اما یاهو مسنجر امکانی در اختیار کاربران قرار داد که این دوری ها تقریبا از بین برود و شما بتوانید دوست خود و محیط اطرافش را به طور زنده ببینید .
 


اما همان طور که خودتان اطلاع دادید تمامی این تصاویر توسط وسیله ای به نام وب کم ( webcam ) گرفته می شود که از شما برای دوستتان یا از دوستتان برای شما ارسال می شود . این وسیله یعنی همان وب کم با مارک های متفاوت و قیمت ها و قابلیت های متفاوت در بازارهای ایران موجود است . اما اگر از قیمت این وسیله اطلاع داشته باشید حتما می دانید که پایین ترین قیمت وب کم در بازار های فروش وسایل جانبی کامپیوتر در ایران بین 6 هزار تا 10 هزار تومان است که این حد پایین قیمت این وسیله است که از کیفیت تصویر و موغوبیت خوبی هم برخوردار نیست و مشکل دیگر این که نوع خوب وب کم قیمت تقریبا بالایی را هم دارد که شما را از چت تصویری و وب دادن به دوستان و آشنایانتان منصرف می کند . آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید از دوربین موبایل خود که اکثرا دارای کیفیت بالایی هم هستند به عنوان وب کم استفاده کنید ؟؟؟


روش کار با نرم افزار و دریافت فایل در ادامه مطلب

بله تعجب نکنید این کار توسط نرم افزارهایی که امروز در اختیار شما قرار می دهیم امکان پذیر است . توسط دو نرم افزار که یکی برای نصب بر روی کامپیوتر و دیگری برای نصب بر روی گوشی است شما خیلی راحت و ساده می توانید از دوربین گوشی خود به عنوان وب کم استفاده کنید و تصاویری با کیفیبت و زنده ار خودتان برای دوستانتان در هر کجای دنیا بفرستید . شما برای ارتباط نرم افزار نصب شده بر روی گوشی خود و نرم افزار نصب شده بر روی کامپیوتر و فرستان تصاویر گرفته شده توسط دوربین موبایل خود به دو چیز نیازمندید . 

1- کابل مخصوص گوشی خود که در هنگام خرید گوشی به شما تحویل داده شده است .
2- نصب نرم افزار pc suite که این نرم افزار هم در تمام سی دی های گوشی نوکیا که درون جعبه هنگام خرید گوشی به شما تحویل داده شده است موجود می باشد .

پس از فراهم کردن این دو گزینه و نصب نرم افزار pc suite و نصب نرم افزارهایی که در فایل دانلود موجود است شما خیلی راحت می توانید از دوربین گوشی خود به عنوان وب کم استفاده کنید . توضیح اضافه تر اینکه در فایل دانلود دو پوشه موجود است که شما باید فایل sis را که در پوشه ( nasb roye goshi) قرار دارد را بر روی گوشی خود نصب کنبد و سپس اقدام به نصب نرم افزاری که درون پوشه دیگر که با نام ( nasb roye computer ) مشخص شده است کنید . سپس در همین پوشه پوشه دیگری به نام crack وجود دارد که باید آن را هم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا این نرم افزار رجیستر شود . پس از ورود به نرم افزاری که بر روی گوشی خود نصب کرده اید از شما سوالی پرسیده می شود که شما NO را انتخاب کنید و پس از نصب و اجرای نرم افزار تحت کامپیوتر آن را بر روی گزینه USB قرار دهید . ( قبل از این کار از اتصال گوشی خود به کامپیوتر توسط کابل و شناخته شدن گوشی توسط نرم افزار ps suite اطمینان حاصل کنید . ) برای مشاهده چگونگی کار این نرم افزار می توانید به عکسی که توسط خودمان گرفته شده است و در آن دوربین گوشی 5700 سایت پارس تک به وب کم تبدیل شده است نگاهی بیندازید . دانلود کنید و لذت برید.

دانلود باحجم1.4MB


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد