P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

بازی Dream Chronicles 1

اگه اهل بازی های فکری و معمایی هستید حتما این بازی رو دانلود کنید . اگه این بازی رو انجام بدید مطمئن هستم عاشقش می شوید.!!!!

ادامه مطلب ...

Chessmaster 9000

اینم یه بازی شطرنج که شرکت یوبی سافت زده  و بازی های این شرکت هم محشره پس به اونایی که ADSL دارن پیشنهاد می کنم که حتما دانلود کنند.
ادامه مطلب ...

PicturesToExe 4.45

بوسیله ی این نرم افزار میتونید عکس های خودتون رو به یک فولدر منتقل کنید و اون فولدر رو به این برنامه بدید تا براتون روش افکت بگذاره ویا اینکه آلبوم بسازه که با پسوند اجرایی exe هست که این مزیت باعث میشه که حتی این آلبوم ها حتی در MS-Dos هم اجرا بشه و این یک مزیتی هست که خیلی کم برنامه ها دارند همچنین این برنامه میتونه عکسهاتون رو به فیلم هایی با پسوند AVi تبدیل کنه که یکی از با کیفیت ترین و کم حجم ترین فرمت ها است .

ادامه مطلب ...

پک 8 تم برای سونی اریکسون

مجموعه 8 تایی تم برای گوشی های سونی اریکسون که امیدوارم خوشتون بیاد .

ادامه مطلب ...

مجموعه 12 تم سونی اریکسون

مجموعه 12 تم زیبا برای گوشی های سونی اریکسون با رزولوشن 176x220 پیکسل در موضوعات مختلف .
 

ادامه مطلب ...

پک 6 تایی تم سونی اریکسون

جموعه 6 تم بسیار زیبا برای گوشی های سونی اریکسون که عکس این 6 تم رو در زیر می بینید ...

ادامه مطلب ...

تم برای k750i

 تم برای گوشی های سونی اریکسون k750i.

                 


ادامه مطلب ...

تم ماه مبارک رمضان برای گوشی های موبایل

دو تم زیبا به مناسبت ماه مبارک رمضان برای گوشی های نوکیا سری 60 و سونی اریکسون .

ادامه مطلب ...

۴ تم سونی اریکسون

مجموعه 4 تم جدید و زیبا برای گوشی های سونی اریکسون با صفحه نمایش 240x320

ادامه مطلب ...

۴تم زیبا برای گوشی های سونی اریکسون

4 تم زیبا برای گوشی های سونی اریکسون ...

ادامه مطلب ...

Recover My Files v3.9. ابزاری حرفه ای برای بازیابی اطلاعات

قطعات کامپیوتری دستگاه های حساسی هستند که با قرار گرفتن در مقابل کوچک ترین خطرات احتمالی سخت افزاری مانند نوسانات برق و یا ضربه آسیب می بینند و و در صورت تعمیر هم دیگر آن بازده اولیه را نخواهند داشت، حال فرض کنید که قطعه سخت افزاری که آسیب ببیند هارد دیسک شما باشد. هارد قسمتی از کامپیوتر می باشد که تمامی اطلاعات شخصی و سیستم عامل بر روی آن قرار دارند. اطلاعات شخصی می تواند هر چیزی مانند عکس ، فیلم ، اطلاعات تجاری ، پروژه های تحقیقاتی یا کاری و ... باشد. حال اگر هارد شما به هر علتی دچار مشکل شود و اطلاعات آن از بین برود چه می کنید؟ یا بر اثر نصب یک برنامه برای پارتیشن بندی به طور اشتباه اطلاعات یک درایو از هارد شما پاک شود ، آن وقت چه؟ 

به همین منظور برنامه های برای بازیابی اطلاعات از دست رفته طراحی شدند تا بروز این چنین مشکلاتی کاربران دارای راه حلی منطقی باشند.

در این مطلب نسخه جدیدی از نرم افزاری مشهور در زمینه بازیابی اطلاعات را برای شما قرار می دهیم.

 

Recover My Files نام مشهورترین نرم افزار در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک می باشد. این نرم افزار توسط کمپانی بزرگ GetData ساخته شده است که سالها در زمینه ساخت این نرم افزار سابقه داشته و دارای تجربیا زیادی نسبت به دیگر شرکت ها در موضوع ساخت چنین ابزارهایی می باشند و همین امر موجب شده تا این برنامه در میان کاربران از شهرت بسزایی برخوردار شود. توسط این نرم افزر کاربر قادر خواهد بود تا فایل های پاک شده از هارد دیسک خود را بازگردانی کند بدون اینکه زمان پاک شدهن فایل را ملاک قرار دهد. در این نرم افزار می توان تنها نوع خاصی از فرمت ها و فایل ها را مورد جستجو قرار داد تا تنها فایل های همان فرمت مورد نظر مورد بازیابی قرار گیرد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی بازگردانی فایل های مختلف پاک شده

- پشتیبانی از فرمت های مختلف و قابلیت بازگردانی آنها

- لیست نمودن تمامی فایل های پاک شده قبل از انجام عملیات بازیابی

- توانایی جستجوی یک فرمت خاص برای بازگردانی فایل ها

- توانایی بایابی فایل هایی که بعد از Error های پارتیشنی از بین می روند

- توانای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک ، کارت های حافظه ، دوربین های دیجیتال ، حافظه های جانبی USB و بسیاری دیگر از این قبیل دستگاه ها

 

ادامه مطلب ...

محبوب ترین نرم افزارهای فشرده سازی WinZip Pro v12.0 Build.8252

تمامی کاربران اینترنت اعم از از حرفه ای و غیر حرفه ای ، به خوبی می دانند که امروز انتقال و یا اشتراک فایلهای اینترنتی (Share) ، برپایه فایلهای فشرده بوده و تقریبا می توان گفت که این روش هم اکنون کاملا متداول بوده و در تمامی فایلها و فضاهای اینتر نتی عمل شده می باشد. فشرده سازی فایل علاوه بر کم نمودن حجم فایل مد نظر، و سهولت کاربر برای بارگزاری و استفاده از آن ، در مقایسه با فایلها و فولدرهای خام از امنیت بیشتری برخوردار بوده و به نوعی خود به عنوان غلاف محافظ نیز می توانید عمل کند. علاوه بر این بسیاری از سایت های اینترنتی جهت تبیلغ ، و یا جهت محافظت از زحمات و تلاش خود بسیار از فایلها را فشرده و سپس رمز گذاری می کنند ، چرا که این دنیا مجازی حد و مرزی برای خود نداشته و انتقال لینکهای و بارگزاری نرم افزارها و فیلم ها تنها در چند ثانیه و از سایتی به سایت دیگر شکل میگیرد. با وجود این تفاسیر ، می توان به جرات گفت که اکثریت کاربران اینترنتی با فشرده سازها برخورد داشته و حداقل یک بار فایلی را با آن گشوده اند.
نرم افزاری که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته ، WinZip می باشد که نرم افزاری حرفه ای و بسیار سریع بوده و از قدرت و امکانات ویژه ای برخوردار می باشد. رکورد دانلود این نرم افزار طبق گزارشها بیش از 150 میلیون بار توسط کاربران بوده که این به نوبه خود افتخار و اعتبار ویژه ای را متوجه کمپانی سازنده کرده و جهت پیشبرد هدف نهایی بسیار موثر واقع می شود. نسخه جدید این نرم افزار توانمند چند روزیست که از جانب کمپانی سازنده معرفی و روانه بازار شده است.

ادامه مطلب ...

نرم افزار اوقات شرعی مخصوص ماه مبارک رمضان

برنامه محاسبه اوقات شرعی شهرهای ایران با امکان پخش اذان با فرمت جاوا. برخی از امکانات برنامه :

- تفکیک تنظیم تاریخ و انتخاب شهر
- نمایش مدت زمان باقیمانده تا اولین وقت اذان و همچنین برای طلوع خورشید
- امکان پخش هشدار N دقیقه قبل از اذان صبح (یکی از کاربردهای آن بیدار شدن برای سحر در ماه مبارک رمضان)
- زدن آلارم کوچک و انجام لرزاننده یا ویبراتور قبل از هشدار یا اذان
- نمایش نیمه شب شرعی

ادامه مطلب ...

بازی جدید Fifa Street 3 برای گوشی های موبایل - جاوا

بازی موبایل بسیار زیبای FiFA Street یا همان فوتبال خیابانی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. شرکت EA سازنده این بازی جذاب ، نسخه سوم این بازی را نیز با سبکی کاملا متفاوت به تازگی به بازار عرضه کرده است. این بازی در سایز های مختلف در سایت پارس تک قابل دریافت است. این بازی به علت جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.

ادامه مطلب ...

نرم افزار Yahoo! Go 3 برای گوشی های موبایل - جاوا

نرم افزار Yahoo! Go 3 سایت Yahoo را در گوشی موبایل شما آماده استفاده می کند. این نرم افزار که توسط شرکت Yahoo ساخته شده است، جاوا می باشد و بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجراست. این نرم افزار امکاناتی از قبیل ایمیل، 360، اخبار و... را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ادامه مطلب ...