P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری(2)

روز زن بر هر زن خواهرزن برادرزن پدرزن مادرزن سوزان آمپولزن پنبه زن بیلزن جرزن زیراب زن مبارک باد!
..............
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش
روز زن بر هر زن خواهرزن برادرزن پدرزن مادرزن سوزان آمپولزن پنبه زن بیلزن جرزن زیراب زن مبارک باد!..............
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش
..............
شمابه علت حمل مرام وداشتن صفاومعرفت به حبس ابددرقلب من محکوم هستید!
................
باش بامن که همه رهگذران میگذرند
همه خوبند ولی خوبترازخوب تویی..
.............
ای ناز تو بهترین سراغاز
چشمی به نیاز ما بینداز
...........
ذغال قلیونتم رفیق! می سوزم تا بسازمت!!!!
...........
در شهر خرابات کسی پیر نشد از خوردن ادمی زمین سیر نشد گفتیم جوانیم به پیری برسیم توبه کنیم از بس که جوان مرد کسی پیر نشد
...........
به زن میگن یه بـــ وس از لبــ ت چند ! ! زن میگه: نمیدونم ! حـــــــمــــــــیییییید! ! ! ! حمید میگه: پولی نییست خانوم ! تبرکه !
..........
حسن اقا از رشت وقتیکه میخواست بره زیارت خونه خدا عکس تمام همسایه های مذکرش رو گذاشت توی چمدونش
ازش پرسیدن : چرا ؟ گفت : من هر وقت از زنم میپرسم که بالاخره پدر این بچه مون کیه میگه فقط خدا میدونه
منهم میخوام وقتی رسیدم خونه خدا عکسهای همسایه ها رو به خدا نشون بدم تا به من بگه پدر بچه ام کدومشونه !
..........
بچه به ترکه میگه بابا پنکه سقفیمون سوخت ترکه میگه همینه دیگه 15 نفری زیرش میخوابین معلومه میسوزه
....................
ترکه میره بیرون غذا بخوره میبینه نوشته هاتداگ کنجکاو میشه و یکی میخره, لای ساندویچو که باز میکنه میگه: شانسو ببین! ! ! کجای سگ به ما افتاد
......................
ترکا داشتن با لگد میزدن تو شیکم همدیگه . . یکی رد میشه میگه شما دردتون نمیگیره . . . ترکه میگه نه پوتین پامونه
....................
محبت مثل سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب نمیشه درش آورد. اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی
.......................
شوخی شوخی به من خندیدی ولی من جدی جدی گرفتارت شدم تو شاید شوخی شوخی منو فراموش کنی ولی من بی تو جدی جدی میمیرم ... فدات دلبرکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد