P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری (10)

بسوزد خانه ی لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد
...................
عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری* من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام
....................
ادامه مطلب ...

اس ام اس سری (9)

میدونی فرق تو با پنالتی چیه؟
پنالتی 50 ،50 گله، ولی تو100در100گلی!
....................
عشق از دوستی پرسید : تفاوت من و تو در چیست؟

دوستی گفت:

من افراد را به سلامی آشنا میکنم ولی تو با نگاهی و من آنا را با

دورغی جدا میکنم ولی تو با مرگ ! ! !
ادامه مطلب ...

اس ام اس سری(9)

شق => سرکاری

محبت =>تظاهر

مهربونی => مسخرست

وفا =>مرده

احد و پیمون =>دلخوشی

عاطفه=> تموم شده

مهر =>مدرسه‌ها باز میشه
.....................

ادامه مطلب ...

اس ام اس سری(7)

امروز تولد پت ومته توهم مثل من این روزبه خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو...............
9350001400, این شماره تلفن پینکیو هست, زنگ بزن ببین چطور آدم شده شاید تو هم بشی.
.................................
وقتی بارون میاد همه جا قشنگ میشه, برو زیر بارون شاید فرجی بشه.
..........................

ادامه مطلب ...

اس ام اس سری (6)

دنیای عجیبی است کسی که تو را دوست دارد تو. دوستش نداری و کسی که تو دوستش داری او تو را دوست ندارد وکسی را هم که تو دوستش داری و او نیز تو را دوست دارد به رسم دین و آیین به هم نمیرسید دکتر علی شریعتی
...............
دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟
............
ادامه مطلب ...

اس ام اس سری (5)

کدوم شهروند به کدوم عملکرد کامپیوتر علاقه داره؟

تهرانی: Shortcut

قزوینی: Backup

اصفهانی: Save

شیرازی: Ignore

رشتی: Share

تبریزی: Hang!!!!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس سری(4)

بچه‌ی ترکه به باباش میگه:

بابا کره‌ی ماه به ما نزدیکتره یا اصفهان؟

باباش با پس گردنی به اون میگه:

آخه کره خر تو از اینجا ماهو میبینی یا اصفهانو؟
........................
فهرستی از کلمات اصیل اصفهان:
beson, vakhiz, difal geli, kaghez, nalool=تکون نخور, esedi=گرفتی, dolab=کمد, nemek=نمک, kebab=کباب, penir=پنیر, megezمگس=, choori=جوجه, ghelagh=کلاغ, taskiتاکسی, sobok=سبک, gomboli=گرد, kevere=چرک, choogh=چوب,,joogh=جوب.bimir=بمیر,feleke=فلکه

ادامه مطلب ...

اس ام اس سری(3)

عشق با غرور زیباست، ولی اگر عشق را به قیمت فــرو ریختن دیـوار غرور گدایی کنی،آن وقت است که دیگر عشق نیست،« صدقه » است.
.......................
روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم...... تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست تنهائی رادوست دارم چون در خلوت وتنهائیم در انتظار خواهم گریست وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند
ادامه مطلب ...

اس ام اس سری(2)

روز زن بر هر زن خواهرزن برادرزن پدرزن مادرزن سوزان آمپولزن پنبه زن بیلزن جرزن زیراب زن مبارک باد!
..............
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش
ادامه مطلب ...

اس ام اس سری (1)

امروز ساعت دیواری اتاقم رو برداشتم و به جاش عکس تورو گذاشتم حالا تو شدی تمام لحظاتم
................
قلبم آسمان می شود به شوق تپیدن ستاره ی وجودت ... کاش میان تمام ستارگان ، *سهیل* نمی شدی ..
ادامه مطلب ...

جوک سری(۱)

ـ معلمه به شاگردش میگه برو یه مورچه نر پیدا کن وردار بیار. بچهه فرداش یه مورچه میاره معلمه ازش میپرسه خوب تو حالا از کجا فهمیدی که این مورچهه نره؟ بچهه میگه آخه جلوی مدرسه دختروونه پیداش کردم.

ادامه مطلب ...

بازیابی موضوعات کپی شده قبلی در محیط ویندوز با استفاده از آفیس

همان طور که میدانید هنگامی که متنی را Copy میکنیم و سپس آنرا در جایی Paste میکنیم ، موضوعاتی که قبلا توسط ما Copy شده طبعأ از دست میروند و قابل بازیابی نیستند. در این ترفند قصد داریم با استفاده از نرم افزارهای بسته نرم افزاری آفیس این متنهای Copy شده قبلی را بازیابی کنیم و متن هایی که شما Copy میکنید را به صورت لیست مشاهده کنیم. 

برای این کار:


ادامه مطلب ...

رمز گذاری بر روی فایلها در Word

با استفاده از ترفندی که به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بر روی اسناد محرمانه خود در نرم افزار Microsoft Word رمز عبور بگذارید. بدین صورت که هر شخصی برای مشاهده آنها حتما باید ابتدا پسورد را تایپ کند ، در غیر صورت امکان مشاهده فایل را ندارد!  ادامه مطلب ...

فارسی کردن اعداد در Microsoft Word

اگر تا به حال برای تایپ متون خود به نرم افزار Microsoft Word مراجعه کرده باشید دیده اید که هنگام تایپ متون فارسی در Word اعداد به صورت انگلیسی نمایش میابند که این موضوع میتواند یک دستی کار شما را از بین ببرد. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که هنگام تایپ متون فارسی اعداد فارسی باشند و در زمان تایپ متون انگلیسی اعداد به صورت انگلیسی نمایش یابند. 

بدین منظور:


ادامه مطلب ...

عبارات پرکاربرد خود را ساده تر در Word وارد کنید

ممکن است این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزار Microsoft Word مشغول تایپ متنی باشید و در داخل این متن عبارت یا عباراتی وجود داشته باشد که ممکن است چندین و چند بار تکرار شده باشد. کافی است این عبارت اندکی بزرگ و پیچیده باشد تا کار شما مشکل تر شود. در این ترفند قصد داریم راهی بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید هنگام تایپ یک متن در Word کلمات مورد نظر را طوری تعیین کنید که دیگر نیازی به تایپ مجدد هر یک نداشته باشید. در صورتی که با Word زیاد سر و کار دارید این ترفند را به شما پیشنهاد میکنیم. 

برای این کار:


ادامه مطلب ...