P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری (1)

امروز ساعت دیواری اتاقم رو برداشتم و به جاش عکس تورو گذاشتم حالا تو شدی تمام لحظاتم
................
قلبم آسمان می شود به شوق تپیدن ستاره ی وجودت ... کاش میان تمام ستارگان ، *سهیل* نمی شدی ..
لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی . لحظه ای با من باش تا ابد در دل من مهمانی***................
ماندم به تو ای گلشن زیبا چه نویسم من مور صغیرم به سلیمان چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم***
................
فقط او را صدا کردم نیامد/ تمام شب دعا کردم نیامد/ به من گفت باید با وفا بود / به عهدش هم وفا کردم نیامد
................
همه ی رویا‌های ما میتوانند محقق شوند اگر ما شجاعته دنبال کردن آنها را داشته باشیم (والت دیسنی)
................
تو زندگی 2 نفر باش : یکی برای خودت , یکی برای دیگران . برای خودت زندگی کن , برای دیگری زندگی باش . . .
................
گذشته را در آغوش بگیر، اما در آن زندگی نکن
................
ازلره می‌پرسن: تولدت چه روزیه؟ جواب میده: 5 آذر. می‌پرسن: چه سالی؟ میگه: هر سال!
................
لره آشغال میره تو چشمش , سر ساعت 9 میشینه دم در
................
ترکه یه چک سفید امضا پیدا میکنه جلو مبلغش مینویسه" خدا تومن" میبره میده به بانک. بعد میبینن ترکه داره کیسه کیسه پول از بانک میبره بیرون ، میرن ببینن چه جوریه که بهش پول دادن میبینن رئیس بانکه ترک بوده
................
لره میره طوطی سخنگو بخره، فروشنده بهش یه جغد میندازه، بعد از یه مدت دوستای لره بهش میگن: یاد گرفته حرف بزنه یا نه؟ لره میگه: هنوز نه ولی خیلی توجه میکنه
................
تو جاده لرستان تابلو زدند خطر پرش لر به جاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد