P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

ترفندهای جستجو در گوگل (

مبانی جستجوی گوگل: 


وقتی شما چند کیورد (Keywords) را با هم جستجو می کنید، یک موتور جستجو یک استراتژی از پیش تعیین شده ای برای بررسی و ترکیب کیوردهای شما دارد. آیا هر یک از کیوردها می توانند به تنهایی در هر جای صفحه وجود داشته باشند یا باید کنار هم قرار گرفته باشند؟ آیا موتور جستجو کلمات کلیدی را با هم جستجو می کند یا تک تک؟ 


جستجوی یک عبارت: 


ادامه مطلب ...

چند روش برای حفظ پاکیزگی کامپیوترهای خانگی !

همه شما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی خود اهمیت خاصی میدهید. یکی از عواملی که شاید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد حفظ پاکیزگی سیستم شماست. باید گفت از جمله مواردی که سیستم شما را تهدید می کند هجوم گرد غبار بر روی قسمتهای مختلف کامپیوتر های خانگی است. شاید بپرسید چگونه؟ در واقع گرد و غبار ناشی ازمحیط سبب میشود لایه ای از غبار بر روی بردها و قطعات سخت افزاری نشست کند ؛ این امر سبب ایجاد یک مقاومت ایستاتیک شده و در نتیجه گرما در محیط گرد و غباری افزایش پیدا میکند. شما در چند مرحله به راحتی میتوانید کامپیوتر خود را تمیز کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این روشها بپردازیم.
ادامه مطلب ...

ترفندی مخفی در نرم افزار Nero

 را میتوان سلطان بی چون و چرای نرم افزارهای رایت بر روی CD و DVD دانست. به خصوص در نسخه های جدید تر Nero که قابلیت های متعدد دیگری نیز به این بسته نرم افزاری افزوده شده است. یکی از برنامه های کاربردی Nero جهت رایت اطلاعات و گرفتن Image، برنامه Nero Burning Rom است که در کلیه نسخه های قدیمی و جدید Nero وجود دارد. هم اکنون به معرفی ترفندی مخفی در Nero Burning Rom میپردازیم که به وسیله آن میتوانید نام سازندگان برنامه را همراه با افکت های تصویری زیبا و متعدد مشاهده کنید.

حال برای این کار :

ادامه مطلب ...

ویروس های برتر در تاریخ کامپیوتر

ویروس‌های برتر تاریخ کامپیوتر

اگرچه تاکنون دنیای کامپیوتر ویروس‌های زیادی را به خود دیده است ولی قطعاً خاطره برخی از آنها به دلیل نوع عملکرد و میزان خسارت برای همیشه باقی خواهند ماند. در زیر 10 ویروس از برترین ویروس‌های تاریخ کامپیوتر ذکر شده است.

Jerusalem:این ویروس مربوط به سال 1987 است که به عنوان یکی از موفق‌ترین انواع اولیه ویروس‌ها شناخته می‌شود. این ویروس در حافظه کامپیوتر قرار می‌گرفت و منتظر زمانی بود که فایل آلوده اجرا شود. این ویروس در روزهای جمعه فعال می‌شد.

ادامه مطلب ...

تحقیق برای درس دفاعی

این تحقیق با موضوع :: ساختارهای علمی- تحقیقاتیِ دفاعیِ کشورهای مختلف جهان

در اختیار شما قرار گرفته است .

نکته:این فایل ، یک فایل ورد 2007 می باشد و شما باید برای استفاده از آن حتما word 2007را نصب کنید. در زیر مقدمه ای از آن را می بینید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

مقدمه 

به یاری خداوند متعال, پروژه ”مطالعات تطبیقی ساختارهای علمی-تحقیقاتی دفاعی کشورهای مختلف جهان“ در زمانی کوتاه به انجام رسید. در این مطالعه, ساختارهای تحقیقات دفاعی 11 کشور مختلف جهان (آمریکا, انگلستان, کانادا, استرالیا, سوئیس, آفریقای جنوبی, چین, هند, سنگاپور, کره جنوبی, و ژاپن) مورد بررسی قرار گرفت و تلاش گردید در حد اطلاعات موجود, هر یک در گزارشی جداگانه مورد تبیین و ارزیابی قرار گیرند. می‌توان گفت هدف اصلی از انجام این پروژه, ”ترازیابی“ خود با دیگران و درس‌گرفتن از تجربیات و دانش مدیریتی سایر کشورها است. از آنجاییکه زمان کافی برای انجام مطالعات تطبیقی دقیق وجود نداشته است (و از آغاز نیز جزء اهداف پروژه نبوده است) صرفاً یافته‌های کلیدی مربوط به بخش دفاع هر کشور استخراج گردیده و در اختیار شما می‌باشد. بخش جمع‌بندی نهایی, روندهای کلی حاکم بر تحقیقات دفاعی در جهان و چارچوب‌های موجود را نشان می‌دهد. امید است این مطالعه اندک و فشرده, راهگشای پژوهش‌های مفصل‌تر آینده باشد. 



ادامه مطلب ...

دیکشنری رایگان انگلیسی به فارسی و بالعکس یلمه

ویژگی جالبی که این نرم‌افزار دارد این است که برای پیدا کردن معنی هر لغت (فارسی یا انگلیسی) تنها کافی است تا کلمه موردنظر خود را در هر کجا (فایل‌های متنی، اینترنت، PDF و ...) انتخاب کنید و کلید CTRL + C را فشار دهید و یا دکمه کپی را بزنید. در این‌صورت معنی کلمه را به انگلیسی و فارسی مشاهده خواهید کرد. در واقع این نرم‌افزار به گونه برنامه‌ریزی شده است که هر متنی را که شما کپی می‌کنید و وارد ClipBoard ویندوز می‌شود، به صورت خودکار آن را از ClipBoard فراخوانی می‌کند و معنی آن را نمایش می‌دهد.


ادامه مطلب ...

چشم کریستالی ( ترفند فوتوشاپ )

1.یک لایه جدید با اندازه 100*100 با پس زمینه Transparent ایجاد کنید.

2. برای رنگ چشم دو رنگ انتخاب کنید. این دو رنگ باید به هم شبیه باشند و از یک خانواده ولی یکی روشن و دیگری تیره. مثل قهوه ای روشن و قهوه ای تیره. رنگ تیره را برای Foreground و رنگ روشن را برای پیش زمینه یا Background انتخاب کنید.

3. لایه اصلی را با رنگ سفید پر کنید.

4. با استفاده از ابزار rectangle marquee یک مستطیل بکشید و آن را با رنگ تیره تر پر کنید مانند شکل زیر.

ادامه مطلب ...

Safari 4 سریعترین مرورگر اینترنتی جهان

مروز سریعترین مرورگر جهان با نام Safari 4 توسط شرکت اپل معرفی شد. این مرورگر انقلابی سه برابر IE7 و تقریبا سه برابر فایر فاکس 3 سرعت دارد.سفری 4 از استانداردهای html5 و css3 استفاده می برد و موتور انقلابی و پیشرفته نیترو جاوا اسکریپت آن قادر است اسکریپت ها را 30 برابر سریعتر از IE7 اجرا نماید.Philip Schiller معاون بخش بازاریابی بین المللی شرکت اپل با معرفی این محصول جدید در روز جاری اعلام کرد که شرکت اپل امیدوار است با این محصول انقلابی بار دیگر به بازاراینترنت بازگردد. ویژگی های منحصر به فرد و گرافیگ بالا و در حین حال سرعت قابل توجه این مرورگر اینترنتی که امروز معرفی شد این امیدواری مسئولین شرکت اپل را تا حدودی واقع بینانه نشان می دهد. سفری 4 بصورت بتا و با نسخه هایی برای ویندوز ، مکینتاش و آیفون ارائه شده است.

ادامه مطلب ...

صاحب یک n95 یا هر چی که می خواهید رایگان بشوید.!

کسایی که دوست دارند یک play station 3 یا یک nokia n 95 یا از این چیز ها رو رایگان بگیرید کلیک کنند.

اصلا شوخی هم نیست کاملا حقیقت داره.!!
برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اسکریپت تحت وب میترا پلاس نال شده

اسکریپتی که هم اکنون در دست دارید اسکریپت کاملا رایگان با تمام امکانات هست این اسکریپت توسط آقای ر.ب به قیمت 4 میلیون تومان فروخته میشد. لازم است که بدانید این اسکریپت همان جوملای رایگان و تغییر نام داده شده و فقط کمی تغییرات در آن باعث شده بود که این اسکریپت رایگان به ارگان های محترم دولت به قیمت 4 میلیون تومان یا بیشتر فروخته شود . مهمترین دلیل نال (قفل شکسته) شدن این اسکریپت فروش ناعادلانه آن توسط گروه نرم افزاری میترا بود!
لازم به ذکر است نسخه پلاس دارای ضرایب امنیتی بالاتر، محیط خاص مدیریتی، و ساپورت از طرف نویسندگان اون هست. این اسکریپت از لایسنس GPL استفاده کنه میتونید استفاده کنید و کسی هم نباید کاری باهاتون داشته باشه.‌

ادامه مطلب ...