P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری(4)

بچه‌ی ترکه به باباش میگه:

بابا کره‌ی ماه به ما نزدیکتره یا اصفهان؟

باباش با پس گردنی به اون میگه:

آخه کره خر تو از اینجا ماهو میبینی یا اصفهانو؟
........................
فهرستی از کلمات اصیل اصفهان:
beson, vakhiz, difal geli, kaghez, nalool=تکون نخور, esedi=گرفتی, dolab=کمد, nemek=نمک, kebab=کباب, penir=پنیر, megezمگس=, choori=جوجه, ghelagh=کلاغ, taskiتاکسی, sobok=سبک, gomboli=گرد, kevere=چرک, choogh=چوب,,joogh=جوب.bimir=بمیر,feleke=فلکه

.......................مهم نیست فردا چی میشه مهم اینکه امروز 2ست دارم, مهم نیست فردا کجایی مهم اینکه هر جا باشی 2ست دارم, مهم نیست تا ابد با هم باشیم مهم اینکه تا ابد 2ست دارم, مهم نیست قسمت چیه مهم اینکه قسمت شده که 2ست دارم ( پارس تک )
.......................
من آهنگ غریب روزگارم, , , ,

غمی در انتهای سینه دارم, , ,

تمام هستیم 1قلبه پاک است , ,

که آن را زیر پات میگذارم. . ! ! !
....................
آرزوم بی تو محاله لحظهم بی تو سوال

بی تو مقصد خیلی دور راه عشقم بی عبور

من نمیخوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم

دوست دارم که راستی راستی

حس کنم تو رو تو دستم .
..................
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم , گریه به من نیاموخت که چگونه

زندگی کنم . . . . . .

تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم

اما به من نیاموختی که چگونه تو را فراموش کنم .
...............................

میدونی شباهت تو با باغچه چیه؟ . . . هر دو تون کرم دارین
...............
3 راه برای پولدار شدن :

1. بابت برات پول دربیاره .

2. بابای مردم رو دربیاری .

3. بابت دربیاد تا پول دربیاری .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد