P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

دانلود نرم افزار اسکریپت تحت وب میترا پلاس نال شده

اسکریپتی که هم اکنون در دست دارید اسکریپت کاملا رایگان با تمام امکانات هست این اسکریپت توسط آقای ر.ب به قیمت 4 میلیون تومان فروخته میشد. لازم است که بدانید این اسکریپت همان جوملای رایگان و تغییر نام داده شده و فقط کمی تغییرات در آن باعث شده بود که این اسکریپت رایگان به ارگان های محترم دولت به قیمت 4 میلیون تومان یا بیشتر فروخته شود . مهمترین دلیل نال (قفل شکسته) شدن این اسکریپت فروش ناعادلانه آن توسط گروه نرم افزاری میترا بود!
لازم به ذکر است نسخه پلاس دارای ضرایب امنیتی بالاتر، محیط خاص مدیریتی، و ساپورت از طرف نویسندگان اون هست. این اسکریپت از لایسنس GPL استفاده کنه میتونید استفاده کنید و کسی هم نباید کاری باهاتون داشته باشه.‌

دانلود با حجم 8MB

سریال: B4CT3RI & APOCALYPTICA

نظرات 4 + ارسال نظر
ادز لینک شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:24 http://www.adslink.mihanblog.com

دوست عزیز سلام

اگر 5000 + بازدید روزانه می خواهید . اگر میخواهید رتبه وب تان را در گوگل بالا ببرید .
اگر می خواهید بازدید خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید می توانید لینکدونی ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید . پس از قرار دادن لینکدونی در سایت خود شما می توانید لینکهای خود را به لینکدونی اضافه نمایید تا در چندین سایت و وبلاگ مختلف به نمایش در آید . از مزایای دیگر این لینکدونی این است که سایت شما را در موتور های جستجو پرمحتواتر می کند و در موتورهای جستجو بیشتر ظاهر می شود .
عزیزان توجه داشته باشید که همه ی شما می توانید با قرار دادن لینکدونی در سایت خود علاوه بر پرمحتوا کردن سایت یا وبلاگ خود لینکهای خود را به لینکدونی ارسال نمایید
کد لینکدونی :

<p align="center">
<iframe name="dk_linkbox" src="http://adslink.mihanblog.com" width="500" height="300" scrolling="yes" marginwidth="1" marginheight="1" border="1" frameborder="1" target="_parent"></iframe></table>

سینا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:52

سلام دستت دردنکنه من خیلی وقت دنبال این برنامه بودم البته مجانیش شماره حساب بده ۱۰۰۰۰۰تومنبرات۰ بریزم ای میل من :
sina2000@yahoo.com

رضا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 http://sarirweb.com

سلام دوست عزیز
من که نتونستم دانلودش کنم . تنها یه فایل htm با حجم 6کیلو ذخیره می کنه. چه کار کنم. من خیلی دنبال این اسکریپت بودم. می شه برام یه کاری کنید؟
متشکرم رفیق

منیره پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:19

سلام من می خواهم اتین نرم افزار را دانلود کنم اما خطا می دهد که چنین فایلی موجود نیست میشه دوباره آپلود کنید یا به آدرس میل می بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد