P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری (10)

بسوزد خانه ی لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد
...................
عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری* من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام
....................
افتاده شو مغرور نباش پروانه شو بی نور نباش...................
دیروز تاریخ است،فردا راز است، امروز یک هدیه است
................
جامه ای بافتم ، تاروپودش از عشق، خواستم تا به تو هدیه کنم. لیک دیدم که در آن گوشه باغ ، لاله ای پنهانی با نسیمی می گفت: جامه عشق برازنده هر قامت نیست ( پارس تک )
.................
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود
مستحق مرگ است گر کبوتر بدهد دل به عقاب
...............
اصفهانیه میره مکانیکی، به تعمیرکار می گه: 1 قطره روغن تو موتور، 1 لیوان آب تو رادیات، 1 لیتر بنزین تو باک بریز. تعمیرکاره می گه: لاستیکتم کم بادس! می خوای توش بگوزم؟
...............
چند تا اسم ضایع دخترانه : 1- ستاره = شبا میاد بیرون به همه چشمک میزنه 2- سحر = دم صبح میاد . معلوم نیس شب قبل کجا بوده 3- سایه = همیشه زیر پاته . خیابون و خونه واسش فرق نداره 4- هدیه = به همه میدن . اگه نگیریش از دستت رفته 5 - راضیه = نیازی به توضیح نداره 6 - آرزو = همه میکنن 7 - سیما = تا لخــ تش نکنی کاریی نداره 8 - مینا = باید باهاش ور بری تا خنثی کنی 9 - عسل = همه میخوان بخورنش 10 - بهار = تاماید همه مســ ت میشن 11 - باران = تا میاد خیست میکنه 12 - مژده هر جا نگاه کنی میبینی افتتاهش کردن 13 - ندا = تا میده باید بگیریش 14 - دریا = تا آزش چیزی بخوای صداشو بلند میکنه
...............
ترکه رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه. یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟ میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار
.....................
یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! ترکه داشته رد میشده میگه: حالا من تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟
......................
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

.........
دو موجود هستی گرامی تر است

یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است

که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من

کنم خواب در اغوشت ای سرور من

نظرات 2 + ارسال نظر
ف چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:31

سلام
من اولین نظرو میدم
مطالبتون جالبه
فکر کنم یه پا مهندس کامپیوتر باشید
راستی
سایتتون یه چیزی کم داره
چرا خودتونو معرفی نکردید؟
ادم باید بدونه داره وبلاگ کی را می خونه

امیر چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:49 http://worldbook.ir

سلام
خوبی
ما قبلا با هم تبادل لینک کردیم با نام عکس های باحال

حالا یک سایت زدم اگه ممکنه اینو هم با نام زیر لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم

دنیای کتاب
http://worldbook.ir
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد