P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری(3)

عشق با غرور زیباست، ولی اگر عشق را به قیمت فــرو ریختن دیـوار غرور گدایی کنی،آن وقت است که دیگر عشق نیست،« صدقه » است.
.......................
روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم...... تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست تنهائی رادوست دارم چون در خلوت وتنهائیم در انتظار خواهم گریست وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند
...........................3چیز در زندگی هیچگاه نبــاید از دست بروند : آرامـش، امــید و صــداقت.
........................
اگر دیدید که بازیکن تیم به جای اینکه روی نیمکت ذخیره نشسته باشد و استراحت کند، وسط دروازه نشسته است و بازیکن دیگر به جای اینکه جلوی دروازه حریف بدود، مثل دروازه بان تیم مشغول تماشای بازی دیگران است، می فهمیم که با تیم ملی ایران طرف هستیم.
....................
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد : فردا مراسم خیریه ای به مناسبت قهرمانی استقلال و جمع کردن کمک های مردمی برای تهیه یک دستگاه فکس برگزار می گردد . سرپرست تیم استقلال نیز به دنبال این جریان اظهار داشت : هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم !!!!
...................
گفتی: " به چه رنگ می بینی آن رنج فروخورده آن درد را؟ گفتم: " به رنگ نوشته های سوخته‌ام وقتی دیگر آتشی نباشد و به رنگ آب دریا در غروب غمگنانه‌ی سرد وقتی دیگر تلاطم و جوششی نباشد ... و اینچنین درد را بر پرده نقاشی ذهنم به تصویر کشیدم
..................
محبوبم ، اشک هایت را پاک کن ! زیرا عشقی که چشمان ما را گشوده و ما را خادم خویش ساخته ، موهبت صبوری و شکیبایی را نیز به ما ارزانی می دارد . اشک هایت را پاک کن و آرام بگیر ،زیرا ما با عشق میثاق بسته ایم و برای آن عشق است که رنج تلخی و درد جدایی را تاب می آوریم .
...............
شاید کسی را که با او خندیده ای فراموش کنی , اما هرگز کسی را که با او گریسته ای از یاد نخواهی برد.
............
وقتی گلی رو بو میکنی نگاش نکن , چون اگه نگات رو به خاطر بسپره آرزوی دیدن دوباره‌ی نگات اونو پژمرده میکنه
....................
یه لره میگن تا حالا سوتی بزرگ دادی میگه آره یه با خونه تنها بودم دختر خاله ام زنگ زد گفت چه خبر گفتم هیچی تنهائی حوصلم سر رفت اونم گفت منم تنها هستم پاشو بیا خونمون منم رفتم بهم گفت من میرم توی اتاق تو هم چند دقیقه بعد بیا تو منم ۱۰ دقیقه بعد رفتم تو اتاق تاریک بود برقارو که روشن کردم همه خندیدن و گفتند تولدت مبارک ،بهش میگن اینکه سوتی بزرگی نبود میگه چرا آخه من لخـــ ت رفتم تو!!! -( پارس تک )
...................
ترکه ماکسیما میخره رنگ ابی بهش میزنه میگه الان شد نیسان;-)
..................
از ترکه میپرسن نظرت راجه به گل چیه؟

میگه گل, خیلی زیباست,

خیلی خوش عطر, خیلی گشنگه,

اصلا حدیث داریم:

گل هولاهو احد! ! !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد