P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری(9)

شق => سرکاری

محبت =>تظاهر

مهربونی => مسخرست

وفا =>مرده

احد و پیمون =>دلخوشی

عاطفه=> تموم شده

مهر =>مدرسه‌ها باز میشه
.....................

بهترین دوست آن دستی که باهاش روی
1, سکوی ساکت بشینی و چیزی نگی, وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی.
....................
یه لطفی به من میکنی؟

یه عکس تمام قد از خودت بگیر برام سند کن.

اوکی؟

آخه میخوام ورق بازی کنم ولی آخه دلم گم شده!
....................
خدایا آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت خواهشی دارم... تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزار
..................
سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ،نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست .پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا
................
آسمان را قسمت کردند:.....تکه ای برای برکه.....تکه ای برای رود....تکه ای برای دریا دلم را قسمت کردند:..........تکه ای برای تو....تکه ای برای تو......تکه ای برای تو
...............
پلکهای مرطوب مرا باور کن...این باران نیست که می بارد...صدای خسته من است که از چشمانم بیرون می ریزد
................
هیچ وقت آرزو نکن که توی 2نیا جای کسه دیگه‌ای باشی ¦ چون اونوقت اگه آرزوت براورده شه جات توی 2نیا خیلی خالیه
..................
آینده ارزش آنرا دارد که بخاطرش تن به مبارزه دهیم
................
قانون معرفت میگه باهام باشی باهاتم. دیونه شی دیونه میشم . بمیری میمیرم . تنهام بذاری منتظرت میمونم 
................
به غضنفر گفتن که با کاروان یه جمله بساز گفت :
توی حمام هیچوقت دوش کاروان رو نمیکنه
.................
غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد.... عجب از محبت من که در او اثر ندارد.... غلط است هر که گوید : دل به دل راه دارد.... دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد 
..................
زندگی داریم تا زندگی ! مرگ داریم تا مرگ ! زندگی داریم تا مرگ/آدم با سبزی و صفا که دمخور باشد ، سبز می شود/اگر هنوز نمرده اید ، چیز زیادی از دست نداده اید . /مرگ اولین گام برای آخرین راه حل است
................
صداتو برام اس ام اس کن, نگاتو برام میس کال بذار با قلبت بهم زنگ بزن منم برات یه بوس بلوتوس میکنم تا بزاری رو باک گرنده لبت
...................
تو مثل ستاره‌ها میمونی مثل اونا قشنگ مثل اونا دست نیافتنی اما یه فرقی با ستاره‌ها داری اونا خیلی زیادن اما تو تکی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد