P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

اس ام اس سری (9)

میدونی فرق تو با پنالتی چیه؟
پنالتی 50 ،50 گله، ولی تو100در100گلی!
....................
عشق از دوستی پرسید : تفاوت من و تو در چیست؟

دوستی گفت:

من افراد را به سلامی آشنا میکنم ولی تو با نگاهی و من آنا را با

دورغی جدا میکنم ولی تو با مرگ ! ! !
....................ترکه زنگ میزنه به دوستش, میگه من یه تمساح گرفتم چیکار کنم؟ دوستش میگه خوب ببرش باغ وحش. فرداش دوستش زنگ میزنه میگه خوب بردیش؟ ترکه میگه آره, امشب هم قراره ببرمش سینما
.....................
ترکه دستش شکست بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلون بزنم؟ در: بله, ترکه: چه خوب چون قبلا نمیتونستم( پارس تک )  

 


..................
One,two,I LOVE YOU three,four,LOVE ME MORE five,six,GIVE ME KISS seven,eight, DONT BE LATE nine,ten, HUG ME THEN ! ! !..
............................


*Friend is one, who
F-inds you in a
R-ush of people,
I-nspires you to do something in life, Catches your
E-motions and
N-ever leaves you till
D-eath

...............

*A candle may melt
and it's fire may die,
but the love you have
given me will always
stay as a flame in my heart
..........................


1st time i saw u i was scared 2 touch u.
1st time i touched u i was scared 2 kiss u.
1st time i kiss u i was scared to love u.
but now dat i love u im scared 2 lose u!
...................
صدایم در برابر صدایت بی صداست، چشمانم در برابر چشمانت نابیناست، خنده هایم در کنار خنده هایت خالیست، پس بدان بی تو هیچم، تنهایم نگذار تا با تو هم آواز شوم
................
برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردندچون هیچ ندارد می گرید.) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق
...............
زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم دل ما تنگ نیست ما تنگش میکنیم دل هیچکس سنگ نیست ما سنگش میکنیم
.............
غرورت را به خاطر دل کسی که دوستش داری بشکن ولی هیچ وقت دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن
.............
اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد