P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

ویرایشگر و پردازشگر تصاویر LightCrafts LightZone v3.6.1.9430

حوزه هنر هرگز انتها پذیر نیست" بر این جمله بلا شک تمامی شما نیز صحه خواهید گذاشت ، نه هنر و نه هنرمند هیچکدام پایان پذیر نیستند ، چرا که نفس هنر فنا ناپذیر است و همینطور که در جهان امروزی شاهد هستیم نام و نشانی هنرمندان قدیمی همچنان محفوظ بوده و تا ابد محفوظ خواهد ماند . بلی ! هنر دلیل پایداری همیشگی انسانهایست که با آن پرورش یافته و دیگران را نیز پرورش داده اند.

عرصه هنر بسیار پهناور است تا جایی که در عصر امروزی بدون هنر ممکن نیست حتی کوچکترین امور روزمره نیز صورت پذیرد و کارها ناتمام بر جای خواهند ماند. ضمام دار امور هنری کسی نیسست جز بشر، بشری که خود با هنرمندی پروردگار دانا آفریده شده و خود نیز آفریننده هنر می باشد. ساخت برج ها و ساختمان ها ، رایانه ها، ماهواره ها ، ساخت فیلم و انیمیشن ، فن آوری های نظامی و عکس برداری و فیلمبرداری و .. همگی از مصادیق هنر بشریت بوده که روز به روز در حال پیشرفت است . در اینجا می خواهیم کمی در مورد نر عکاسی و یا به طور کلی هنر خلق تصاویر صحبت کنیم .
چنانچه شما جزو طرفداران هنرعکاسی و خلق تصویر باشید، شما نیز با ما هم عقیده خواهید بود که این هنر فوق العاده مفرح و زیباست. لذت تهیه عکس از طبیعت آرام بخش و زیبا ؛ لذت تهیه عکس از مکانهای تاریخی و یا تهبه عکس از عزیزان خویش ، لذت بخش ترین لحضه ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد و شما را در لذت و شوقی بی انتها غرق خواهد نمود. لذتی که می تواند پایان ناپذیر باشد و بعدها نیز شما را به وسیله حفظ و نگهداری از آن خرسند کند. در زمینه عکاسی تکنیک ها فراوانی برای تهیه هر چه بهتر و زیباتر و به اصطلاح حرفه ای تر عکس می توانند دخیل باشند . علاوه بر تکنیکها ، عوامل جانبی نیز در این امر دخالت خواهند داشت از جمله : نور ، کیفیت محیط ، رنگ محیط ، ثبات یا عدم ثبات عکس و ... که با تغییر در هر یک از این شرایط محیطی شما کیفیتی متفاوت از عکسها را خواهید داشت. تمامی عوامل فوق را می توان به عنوان عوامل قابل اصلاح ذکر کرد که با دخل و تصرف در آن می توان کیفیت عکسها را بهبود بخشید. ولی چنانچه حرفه ای این کار باشید ، بر این موضوع صحه خواهید گذاشت که تاریکی عکس یکی از بدترین مشکلاتی است که حتی می تواند باعث خرابی و یا از بین رفتن کامل عکس شود. شاید بعضی ها برای رفع این مشکل اقدام به تهیه عکس مجدد کنند و یا شاید مجبور به دور انداختن و یا پاک کردن عکس خود شوند. توصیه ما اینست که عجله نکرده و دست نگه دارید. ما در اینجا نرم افزاری بسیار پیشرفته و حرفه ای را به شما معرفی خواهی کرد که در این زمینه برای شما ، مبدل به همراهی همیشگی خواهد شد.
LightZone نام ویرایشگر و پردازشگر بسیار قدرتمند و حرفه ای ساخت کمپانی مشهور LightCrafts می باشد که به شما در زمینه نور پردازی و رفع کمبود نور و یا ازدیاد منبع نورو ویرایش و پردازش تصاویر یاری خواهد رساند. در این نرم افزار با توجه به تکنولوژی اتصال با نقاط صفحه شما قادر خواهید بود تا به ویرایش نقطه به نقطه صفحه عکسها پرداخته و صفحه عکس را از کوچکترین نقاط صفحه ویرایش و نور پردازی کیند. چرا که حجم وسیع عکس متشکل شده از ریز نقاطی که با زوم کردن و دقت کردن بر روی آنها می توان طیف وسیع عکس را ویرایش کرد. امکان ایجاد لایه های نامحدود ، یکی دیگر از امکانات پیشرفته است که به واسطه ان شما قادر خواهید بود لایه های گرافیکی و نوری نامحدودی را طبق سلیقه شخصی خود برای عکس مورد نظر تعریف کرده و جلوه های مد نظر خود را اعمال کنید. تکنولوژی محیط ویرایش 16 بیتی خطی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا ویرایشها و پردازشهای گسترده تری را بدون ایجاد آثار ناخواسته بر روی تصویرفراه مکرده وتصویر مناسب را ایجاد کنید. بوم رنگهای وسیع موجود در این بسته نرم افزاری ،استفاده از یک فضای رنگی وسیع و امکان مدیریت رنگها را برای بهبود و ویرایش هر چه بهتر تصاویر برای شما آماده و مهیا میکند. این امکانات برای شما محیطی کامل را فراهم می کنند تا جهت روندکاری دیجیتال، از مدیریت فایلها تا تهیه خروجی شما آسوده خاطر بوده و در نهایت بهترین کیفیت خروجی را داشته باشید.
Zone System تکنولوژِی ابداع شده کمپانی LightCrafts می باشد که باعث شده ، آنها مدعی باشند که بی نقص ترین نرم افزارهای ویرایش تصویری را عرضه نموده اند. تکنولوژیZone System ، سیستمی است ناحیه‌ روشن ، که به جهت سنجش نور حرفه ای و کامل ، کنترل دقیق محدوده تونال و کنتراست مناسب برای محیط عکسهای مختلف ابداع شد.
ZoneMapper و ZoneFinder در واقع تکنولژی هایی هستند که به قلب نرم افزار معرف شده اند هر دوی آنها قادر هستند تا زونهای مختلف محدوده تونال تصویر را به کاربر نشان ‌دهند. به کمک این دو سیستم کاربر میزان روشنایی هر ناحیه و نیز نسبت روشنایی بین نواحی مجاور را به طور مستقیم تنظیم خواهد نمود.

ZoneMapper نیز ابزاری است کارآمد در زمینه اصلاح روشنایی و کنتراست تصویر ، که با توجه به کنتراست های دیجیتال اتوماتیکی که در درون آن تعبیه شده ، شما توانایی این را خواهید داشت که از آیده ال ترین کنتراست محیطی دیجیتال بهره مند شوید و آن را در تصاویر خود کاربردی کنید.

تا کنون عملکرد و نحوه کارکرد این نرم افزار توسط مجله ها ، روزنا مه ها ، محافل علمی معتبر و افراد خبره زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته ، و در نهایت به همگان ثابت شده که تمامی ادعاهای این نرم افزار کاملا صحیح و عملی بوده و این نرم افزار قدرت مدیریت و بهینه سازی بسیار پیشرفته ای را داراست.

در زیر تصاویر ویرایش شده توسط این نرم افزار را خود شما نیز یررسی کنید تا ببینید و مطمئن شوید که نرم افزار پیش روی شما ، تنها نرم افزار قدرتمند در این زمینه است که همچنان یکه تاز عرصه ویرایش و زمینه سازی حرفه ای تصاویر می باشند و مطمئنا تا سالیان آینده جایگاه خود را حفظ خواهد نمود.



جهت دانلود برروی ادامه مطلب کلیک کنید ...

دانلود با حجم24.2MB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد