P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

عدم قطع شدن ارتباط اینترنت Dialup پس ازعمل Logoff

مطمئنأ میدانید که وقتی در اینترنت باشید و عمل Logoff را انجام دهید ارتباط Dialup شما قطع میشود. عمل Logoff باعث میشود که برنامه های در حال اجرا که باعث کندی سیستم شده اند متوقف شوند به نوعی که انگار سیستم را مجددأ راه اندازی کرده اید. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که پس از عمل Logoff نیز ارتباط شما از اینترنت قطع نشود. این کار میتواند سرعت ویندوز خود را در حالت معمولی نگه دارید.  برای این کار:


از منوی Start به Run رفته و در آن عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.حال به مسیر زیر بروید:
 
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/Winlogon 
در این مسیر بر روی صفحه سمت راست ، راست کلیک نموده و از شاخه New یک کلید جدید از نوع String ایجاد نمایید. نام این کلید جدید را KeepRasConnections بگذارید. سپس روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار 1 را برای فعال شدن به آن اختصاص دهید ( برای غیر فعال شدن میتوانید از مقدار صفر استفاده نمایید ).
پس از ساخت کلید و مقدار دهی آن از رجیستری خارج شوید. ممکن است برای اعمال تغییرات نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید. از این پس اگر ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد پس از Logoff نمودن قطع نخواهد شد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد