P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

از سی دی های سوخته خود مجدد استفاده کنید

اشتباهی CD تان بسوزد ، در این صورت ممکن است سی دی را بشکنید و یا دور بندازید! اما دست نگه دارید ، قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از این سی دی سوخته استفاده کنید و بر روی آن اطلاعات بریزید. 


بدین منظور شما نیاز به نسخه 6 به بالاتر نرم افزار Nero معروف دارید. 


سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید.در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کند و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.
دقت کنید که حتما قبل از ADD کردن فایلها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینرا باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنیند و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخورد.
و نکته دیگه این که سی دی را باید خود NERO سوزانده باشد نه برنامه ای دیگر.
در پایان هم اینکه برای CD های Video و Audio سوخته احتمالا جواب نخواهد داد.
 


نظرات 1 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 http://mobileabad.blogfa.com/


شما می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات در وبلاگ خود نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 700 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمردست خواهید یافت.پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این سیستم به نشانی زیر مراجعه فرمایید:
http://www.oxinads.com/?a=18811

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد