P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

افزودن Copy to و Move to به راست کلیک موس

همان طور که میدانید برای انجام عمل Copy و یا Cut میبایست بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و Copy یا Cut را انتخاب کنید و در نهایت آن را در مکان مورد نظر Paste کنید. حرفه ای ها هم ممکن است برای بالا بردن سرعت عمل از کلیدهای میانبر Ctrl+C و Ctrl+X و Ctrl+V استفاده کنند. اما این راه هم زمان زیادی را صرف میکند. قصد داریم تا ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید دو قابلیت Copy to و Move to را به راست کلیک موس خود اضافه کنید. با استفاده از این دو قابلیت میتوانید انجام عمل Copy و یا Cut را در زمانی بسیار کم انجام دهید و سرعت عمل خود را بالا ببرید.

بدین منظور:

1- از منوی Start به Run رفته و در آن عبارت regedit را تایپ کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.2- وارد پوشه HKEY-classes-root / Directory / Shellex شوید.
3- حال بر روی پوشه ContextmenuHandlers راست کلیک کرده وسپس گزینه New و پس از آن گزینه Key را انتخواب کنید و اسم آنرا Copy to بگذارید.
4-در قسمت سمت راست بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت: 
{C2FBB630-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13} را بنویسید.
5-پوشه دیگری مطابق دستورالعمل 4 بسازید ولی این بار نام آنرا Move to بگذارید و مانند قسمت قبل بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت: 
{C2FBB631-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13} را بنویسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد