P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

P30Max

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

بالا بردن کیفیت آیکونهای ویندوز XP از طریق رجیستری

ویندوز XP به طور پیش فرض و برای استفاده یکسان کاربران مختلف مقداری از زیبایی های ویندوز خود را کاسته است. یکی از این موارد کیفیت آیکونهاست. در صورتی که میخواهید آیکون‌های موجود در ویندوز و برنامه‌های مختلف را با کیفیت تصویری بالا و به همراه جزئیات مشاهده کنید ؛ این ترفند شما را قادر می‌سازد تا به وسیله رجیستری ویندوز وضیعت مد Hight-Color را در بهترین شرایط ممکن قرار دهید. با استفاده از این ترفند تمامی آیکن‌ها با Resolution بالا و به صورت درخشان نمایش داده خواهند شد.

بدین منظور:

از منوی Start به Run بروید و در محیط Run عبارت regedit را تایپ کنید تا رجیستری باز شود.سپس به آدرس HKEY_CURRENT_USER / Control Panel / Desktop / windowMetrics بروید.
از قسمت دیگر ، مقدار Shell Icon Bpp را بیابید. (اگر چنین کلیدی را نداشتید یک مقدار جدید از نوع String باهمین نام ایجاد کرده) و آن را برابر با مقدار رنگ پشتیبانی شده توسط کارت گرافیکی قرار دهید. مثلا در کارت گرافیکهای 128 رجستری یه طور خود کار آن را برابر 16 قرار می دهد حال شما با تغییر دادن این عدد به 32 بهترین حالت ممکن را به دست خواهید اورد. همچنین در همین مسیر با یافتن مقدار Shell Icon Size می توانید سایز ایکون ها را به مقدار دلخواه تغییر دهید که در حالت معمولی برابر 32 می باشد .
دقت کنید که با این عمل مقدار کمی از سرعت ویندوز شما کاسته خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد